وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی
سرخط خبرها

نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!

  • کد خبر: ۲۲۵۴۸۶
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم!
آقای معلم سلام. دیروز که گفتید به جای هدیه روز معلم فقت برایتان نامه بنویسیم خیلی ناراحت شدم. چون برایتان یک شمش تلا، دوازده طمام صکه و چهار تا نیم صکه و سه تا پنج هزار تومانی کنار گذاشته بودم که به عنوان هدیه روز معلم طقدیمتان کنم ولی قسمت نشد.

شاید با خودتان بگویید این به عنوان هدیه روز معلم خیلی زیاد بود و آن را قبول نمی‌کردید، اما شما خودتان تلایید و ارزش هر هدیه‌ای را دارید، چون صداقت و راستگویی یادم دادید و من هم خوب یاد گرفتم.

راستی ببخشید پیامک تبریک نفرستادم، چون این شارژ دوهزار طومانی‌ها زود تمام می‌شوند. آقای معلم من از شما ممنونم، چون همیشه به من تأکید می‌کردید که ذیرک باشم و تلاش کنم چیز‌های واقعی و به درد بخور یاد بگیرم. من هم به خاطر اینکه متیع شما هستم کتاب «چگونه با آدم فضایی‌های مریخی ساکن ذحل مبارضه کنیم» را از اینترنت خریداری کردم که البته بعد از سه ماه هنوز به دستم نرسیده است.

من و ۲۵ دانش آموز دیگر کلاس که در مجموع ۴۶ نفر می‌شویم از شما ممنونیم که به ما مسائل پیشرفته ریاضیات را یاد دادید. من خودم ۷۲ درصد مسائل ریاضی را به راحتی حل می‌کنم و به زودی آن ۶۶ درصد باقی مانده را هم یاد خواهم گرفت.
شما به ما یاد دادید که دوستدار آثار به جا مانده از ایران باستان باشیم، چون نماینده حویت ما هستند و برای همین من چند کتاب درباره اهرام ثلاثه خوانده ام.

شما به ما یاد دادید طرز سحیح و درصت نوشتن یک کلمه چیست تا ما هتی یک قلت هم نداشته باشیم و من خوشهالم که در این مورد هم کاملا روثفید هستم.

شما از خلیج زیبای فارس و موقعیت مهم آن در جهان بسیار گفتید و امیدوارم این یکی دو ماه آینده و بعد از شروع تعطیلات تابستانی به استان سمنان و بلوچستان بروید تا این آبشار زیبا را از نزدیک ببینید. البته من به بچه‌های کلاس گفتم اجازه دهند من به نمایندگی از تمام آن‌ها به شما نامه بنویسم تا وقتتان برای خواندن نامه‌ها زیاد تلف نشود ولی قبول نکردند و گفتند نگذار کلاس ما پیش آقای معلم بی کلاس شود.

عمزا: شاگرد اخراجی طه کلاث

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->